Feber av Nyckelpigan?

Tror ni man kan få det?
Det tror jag .... eller nej, det tror jag inte.
Men jag vet att jag idag stått i Nyckelpigan och att jag nu har fått feber.
INTE roligt.
Men har haft en helt okej dag på jobbet ändå.
Mycket trevlig lunch med Victor och Elin ... galningar är vad vi är:).

Ska nog kika lite på This is High School Musical innan jag somnar.
Imorgon blir det en hektiskt dag - först möte med Torgrim, sen lunch med Helena, sen rep med koreograf-Maria.
Hoppas febern gett med sig då ...

                                        

Puss och godnatt mina älsklingar:)!

Kommentarer
Postat av: elin

Haha du får skylla på mig för febern om du vill. Det var ju ändå jag som tvingade dig att stå där idag igen. :P

2009-08-23 @ 21:33:12
URL: http://punkte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0