Döda Poeters Sällskap

Japp, såg precis den filmen hemma hos min älskade broder.
Han är världens bästa bror.
Världens bästa kille faktiskt.
På alla vis.
FATTA DET (jag hoppas verkligen du läser min blogg, annars är det faktiskt ganska sorgligt).
Hursomhelst, filmen var sjukt bra och jag lipade som en tok.
Hade hört massor om filmen innan, så jag visste litegrann vad som väntade, men jag var egentligen inte helt säker så det var ändå väldigt spännande.
Iallafall är jag glad att jag äntligen fick se den.
Min bror har världens bästa filmsmak, har alla de bästa hemma.
Vissa av dem är sådana där "måste se"-filmer, som jag av någon anledning ännu inte tagit mig tid att beskåda.
Näst på listan är "Taxi Driver" med den fantastiske Robert DeNiro.
Kommer bli mycket intressant ...

Idag fick jag en glad överraskning när jag kom till jobbet.
Jag skulle få jobba som värd.
Inte nog med det.
Jag skulle få stå som värd i Scenporten.
Måns spelade hos oss idag.
Så mitt jobb var helt enkelt att släppa in alla hans VIP-människor och se till att inga obehöriga kom in.
Mycket enkelt och angenämt jobb (förutom hagelskuren - what the fuck was that liksom, tur att jag stod under en presenning).
Dessutom fick man ju lyssna till skönsång hela kvällen.
Säga vad man vill om Måns, men VILKEN entertainer han är!
Han var verkligen inte bra när han var med i Idol, men shit vad han har utvecklats.
Riktigt bra på scen är han, och sjunger med en säkerhet och pondus jag inte trodde han hade.
Om det nu är så att Anders Lundin ska sluta i allsången så är Måns ett mycket bra alternativ som hans efterträdare!

Ska sova nu.
Chipp och hej.


P.S Kan också passa på att dementera det som står i Se&Hör idag.
Måns har INTE gjort slut med Marie Serneholt.
Hon var minsann där, glad i hågen, snygg som fan och hejade glatt på sin älskade pojkvän.
Tror faktiskt att hon också filmade hela grejen från VIP-hyllan.
Mycket lojal flickvän måste jag säga.
D.S

Kommentarer
Postat av: David

Jag läser... och jag blir jätteglad. Älskar dig, lillsyrran!

2009-08-15 @ 18:04:43
URL: http://davidbjork.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0