Bilder säger mer än ord

Hemma från min första kryssning.
Var riktigt trevligt umgås så mycket med Elin, och såklart våra andra roomies Pernilla och Emilie.
Men orkar inte skriva om allt, utan ni får kolla på bilderna och dra era egna slutsatser helt enkelt:).


Allting började med pastasallad och cider hemma hos Elin


Brudar på g att ha riktigt roligt


Buffén innehöll många smaskiga saker (ölen var godast)


Emilie och Pernilla


Jag och Elin


Jag är partyklar:)


Pernilla försåg oss med lite rosévin i hytten


Jag och Elin satt och kollade in dansgolvet


Elin gillar mjölk som bakisdryck


Isak gick aldrig och la sig ... detta blev resultatet


Man måste ju handla lite i tax-freen iallafall


Elin i aktern - det blåste lite


Discot dagen efter fylleslaget


Ett coverband som faktiskt var riktigt bra spelade strax innan vi anlände till Stockholm


Gröna Lundare hela bunten

'
Jag ute på däck:)


Ett sista kort på "de fyra" innan vi lämnar båten


Ja, det var en härlig resa.
Nu har jag packat upp väskan, och packat ner den igen för imorgon bär det av till Örebro fram till lördag.
Får se om jag kommer åt Internet där någonting.
Annars ses vi på lördag kväll!
Simma lugnt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0