Bättre bloggande

Dags för en uppryckning!
Har varit alldeles för dålig med bloggandet den sista tiden, och det ska jag genast bli bättre på.
Ska också försöka bli bättre på att lägga in bilder.
Jag är iofs väldigt bra på att lägga in bilder på min Facebook, men t.ex. mina ärade päron har ju inga profiler på den sidan, så det känns orättvist att de inte ska kunna ta del av vad jag håller på med.
Så nu ska jag bli en toppenbloggare, haha.
Jag inser ju att jag aldrig kommer få lika många läsare som hon amandavardet.
Jag menar, den kvalitén på skrivande kan jag ju bara inte mäta mig med.
Däremot ironi är jag bra på ...:).

Idag har jag övat sång.
Oooohhhhh, vad jag har övat sång idag.
Min rumskompis Natasa (har insett att jag inte tror så många av mina vänner inte tar illa upp om jag skriver ut hela namnet) har hejat på mig och jag har haft roligare än på länge.
Balkongdörren var öppen och fick faktisk en liten applåd därutifrån, vilket fick mig att pysa av stolhet.
Tror faktiskt att jag fortfarande "got what it takes".
Iallafall litegrann.

Dessutom har vi druckit lite rosévin tillsammans.
Eller, jag har druckit och Natasa har smuttat.
Jag är riktigt bra på vindrickande.
Tänkte jag skulle försöka bli sämre på det.
Men snart flyttar Natasa ut och ger plats åt Linnéa, så jag tyckte det var på tiden att vi fick mysa lite tillsammans "på riktigt".



Godnatt på er sötnosar;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0