Vad skulle jag göra ...

Utan mina underbara vänner?
Somliga ringer nästan varje dag bara för att prata, eller helt enkelt river av en underbar rockballad i mitt öra så jag får gåshud som håller i sig i flera timmar.
Somliga skriver fina meddelanden till mig på Facebook.
Somliga lagar mat till mig och talar om för mig att jag är en riktig sötnos.
Somliga är lika förvirrad som jag (om inte mer) och åker åt fel håll med Tvärbanan, för att sen äntligen anlända och ge mig en dunderkram som känns långt in i hjärtat.
Somliga skickar bara ett litet sms och säger "jag älskar dig".
Varenda en betyder så otroligt mycket för mig.
Puss, mina älsklingar!

Till Göteborg imorgon!
JIPPIE!
Fick idag veta att P också kommer, helt underbart roligt!
Kommer få en toppenhelg.

Kommentarer
Postat av: mamma

Somliga tänker på dig varje dag och skulle kunna ringa flera gånger om dagen! Men man vet sina begränsningar! :-)

2009-04-18 @ 19:14:39
URL: http://lisaonstageandinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0