Stressad

Helt plötsligt insåg jag att jag har en del att göra.
Ska till Göteborg på audition för Garbo's på söndag.
Då fanns det ett gäng låtar man fick välja på, ingen egen låt alltså.
Har tänkt mig att göra "Alone" ... problemet är att jag inte riktigt kan den.
Men å andra sidan så har jag en tågresa på fem timmar på lördag som jag kan använda till att öva på.

Sen på måndag ska jag på audition för Colour Magic, en av 2entertains båtar.
Där har jag bestämt mig för att göra "I'll be There" (Mariah Careys version) och "Take me or Leave me" från RENT.
Det är jag egentligen inte orolig för ... men det hade varit skönt att kunna öva dem i sin helhet med piano innan jag går dit.
Har inget piano.
Dock har jag en god vän som har erbjudit sig att spela åt mig.
Väldigt snällt, men det kommer inte finnas tid till det.
Imorgon kommer K hem  plus att jag ska till Gröna Lund på utbildning, på lördag åker jag till Göteborg, kommer hem därifrån 23.46 på söndagkvällen, sedan är det audition klockan 10.00 på måndag.
Så det hinns inte med.

Kanske skulle sluta blogga då, och börja öva.
Det är ju faktiskt en riktigt bra idé.
Ibland chockar jag mig själv med mina eminenta idéer och visa ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0