Piss också!!!!

Fått lite info från en av mina förra arbetsgivare om att Skatteverket gjort skattereduktion på dem.
Vilket innebär att jag förmodligen kommer få betala tillbaka typ 4000 kronor istället för att få tillbaka massa pengar.
Blir både förbannad och ledsen .... jag är inte direkt rikast i kommunen, så vete f-n vart jag ska få de pengarna ifrån.
Suck ...

I övrigt har dagen varit riktigt trevlig.
Började med en härlig promenad, alltid uppfriskande.
Åkte till tandläkaren, och för första gången sedan jag var tio år så hade jag inga hål!
Helt underbart, nu slipper jag för en gångs skull att gå tillbaka på skakiga ben, lägga mig i stolen och tvingas lyssna på det där vidriga ljudet som det där vidriga borren ger ifrån sig.
Tyvärr meddelade hon dock att jag MÅSTE ta bort mina visdomständer i år, annars kan jag få stora problem, för de växer liksom åt fel håll - inåt istället för uppåt.
Det ska inte bli roligt att genomgå detta, men vem har sagt att livet alltid ska vara roligt?!

Sedan åkte mamma och jag till mormor och morfar och gav morfar en bukett för han fyller 85 idag.
Vi ska fira mer imorgon, då vi åker till Kinnekulle och äter påsklunch på Kinnekullegården.
Kan bli trevligt, kan bli otrooooligt långtråkigt.
Återstår att se.

Har även varit ute på en löprunda idag, har blivit så fantastiskt hurtig!
Stolt över mig själv:).

Jo, just det - har anmält mig till en franskakurs och en italienskakurs på Stockholms Universitet i höst!
Vore så himla roligt att läsa lite språk igen, det är så trist att man lade ner så otroligt mycket tid och energi på det i gymnasiet, och sen bara glömma bort det.
Så nu hoppas jag på att kunna blåsa liv i mina språkkunskaper igen - tjohej:)!

Ska se film med mor och far nu.
So long mate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0