Oroväckande skav i halsen

Tror minsann att Den Stora Vårförkylningen står beredd att kasta sig över min näsa och hals inom kort.
Känner det där jobbiga skavet i halsen och kroppen som inte riktigt orkar med.
Men inte så konstigt, det är mycket i hjärnan nu.
Auditions att träna inför, ny låtar att öva in, en lägenhet som verkligen behöver städas och INTE MINST premiärhelg på Gröna Lund!
Japp, nu har man börjat jobba - ÄNTLIGEN!!!
Det var nervöst, jobbigt, rörigt, och man fick riktigt ont i fötterna efter dessa tre dagar.
Men solen sken, jag fick träffa mycket folk och jag trivdes som fisken i vattnet:).
Kommer nog in i det om ett tag.
Dessutom mycket roligt att få träffa så mycket kända människor som gärna tar med sina barn på en runda eller fem i Veteranbilarna.
Josefin Craaford och Martin Aliaga, Kjell Bergqvist, Sara Sommerfeldt, Sharon Dyall, Dermot Cleminger (åkte sex varv med sina barn, det kallar jag att ställa upp - särskilt som man måste köa mellan varje gång), Eva Röse, Maria Lundqvist - alla åkte i mina bilar:).
Maria Lundqvist och jag blev riktiga polare, hennes dotter fick åka tre varv på raden för att det inte var någon kö, så då stod vi och pratade massor.
Hon var verkligen supertrevlig!
Josefin Craaford visade sig också vara en urgullig tjej, kul med trevliga kändisar!

Nu ska jag snart se "Sex & the City" - sen sova.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0