Ont

Ajajajajajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, tror minsann fröken Björk har fått en lätt släng av urinvägsinfektion.
INTE roligt kan jag säga, det går liksom inte att tänka på något annat.

Är väldigt trött idag, kunde inte riktigt sova ut imorse, vilket var mycket konstigt kände jag själv.
Jag somnade ändå inte förrän säkert halv fyra igår, så jag borde verkligen legat kvar och bara njutit av söndagens härlighet.
Har iochförsig halvsovit hela dagen känns det som.
Bara legat och tittat på "Vänner" och "Notting Hill".
Längesedan jag såg den sistnämnda.
Trevlig lite film.
London- I LOOOOVVVVEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!

Imorgon händer det grejor, ska väl äntligen få lite grejor gjort!
Och på tisdag åker jag hem en vecka.
Ska bli superskönt, förmodligen åker jag till Göteborg och firar påskafton med A - ska bli alldeles ljuvligt att se henne, den lilla marsipanrosen:).
Kommer dock sakna fina H och M .... inte se dem på två veckor, suck hur ska det gå?
Det innebär ju att jag kommer få vara konstig helt själv.
Jobbigt ...
MEN om två veckor kommer också underbaraste K hem från Turkiet, och då j-lar blir det FEST!
Sen ska jag ju med A på Tina Turner också, den 20 april.
Sen börjar jag jobba.
Äntligen börjar tillvaron röra lite på sig.
Skönt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Stumpan då.. Urinvägsinfektion lät hemskt... stackars dig!! Ah ska bli så kul att träffa dig :) snart så.... party party.. puss puss

2009-04-06 @ 21:36:39
Postat av: mamma

Du behöver inte vara helt konstig själv!

Jag är med, juh!

2009-04-06 @ 21:59:48
URL: http://lisaonstgeandinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0