Människor ...

Vad har hänt med  världen egentligen?
Jag var ute och gick i det alldeles underbara vårvädret nyss, mötte massa människor på cykel, med barnvagn, joggandes, promenerandes.
Och jag, som den positiva och glada människa jag är, höll blicken lyft, tittade på allting omkring mig och njöt av att få leva i en värld där vår existerar.
Jag började till slut också att le mot människor jag passerade ... och endast en av tio log tillbaka!
Vad är det frågan om?
Har det gått så långt att man inte ens kan kosta på sig ett leende till en främmande människa?
Usch och fy, tycker det borde vara en lag på att man MÅSTE le tillbaka när någon ler mot en, särskilt om det är 13 grader varmt och strålande sol ute i början av april!

Ska ta och skriva till herr Reinfeldt om förslaget tror jag ...

Ikväll blir det fest, det tror jag bli mycket trevligt.

Varma hälsningar och leenden till er alla i den underbara vårsolen!!!!!

                                                        Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0