Lever jag?

Det är verkligen en fråga jag önskar jag orkade svara på.
Men hela min kropp bara skriker av trötthet.
Har haft några underbara och hektiska dagar.
Önskar jag orkade redogöra för allt, men det gör jag inte.
Kan bara ge er små ljusglimtar av vad jag haft för mig:

* I lördags satt vi i Slottsskogen i Göteborg och grillade korv tills vi inte kunde sitta där längre för att det var för j-la kallt.
* I söndags gjorde jag audition för Garbo's. Det gick okej, även om jag var lite lätt övertaggad:).
* Resten av söndagen myste jag med A, så himla skönt att få vara med henne.
* Igår gjorde jag audition för Colour Magic här i Stockholm. Gick MYCKET bra, tror jag gjorde ett gott intryck. Vill tacka älskade, fina J som jag höll ihop med hela dagen och som gav mig energi. Vi repade dansen tillsammans, fick visa dansen i samma grupp, samt även sjunga precis efter varandra. Så himla skönt med hennes support i ryggen. Puss lilla du:).
* Igårkväll tog jag min själsfrände A på hans 25-årspresent. Tina Turner i Globen. Himmelskt bra, vet inte mer hur jag ska beskriva det.
* Efter konserten åkte vi till Victoria i Kungsan och dansade lite. Till slut gav min kropp upp och insåg att jag var tvungen att åka hem och sova.
* Idag har jag repat inför Handels Jubileumsspex där jag ska vara med och sjunga i kören. Kommer bli grymt kul!

Så, det är vad jag haft för mig sista tiden.
Nu ska jag äntligen, ÄNTLIGEN lägga mig och sova tills jag inte har ett uns av trötthet kvar i kroppen ...

P.S Har idag sett klippet med Susan Boyle i "Britain's got Talent" tre gånger.
Tårarna rinner varenda gång.
Vi människor MÅSTE verkligen lära oss att se förbi ytan och sluta döma.
Det inbegriper även mig själv, ja:). D.S

Kommentarer
Postat av: Jenny

Herregud vad jag är blödig! Sitter och läser din bogg och blir alldels tårögd.

Du är så fin hjärtat! Tack själv för all support och energi. Vi måste ses snart igen. Jag sticker ner till Malmö några dagar snart o laddar batterierna, men sen! Du, jag ich en flaska vin! Puss

2009-04-26 @ 22:21:00
URL: http://jennybergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0