Kvällen är ung, men jag ska ändå snart sova

Ja, jag är faktiskt riktigt trött, har ju kommit in i en bra rytm nu, så jag somnar vid ett varje kväll och vaknar iallafall innan tio.
Väldigt bra, och sköööönt om inte annat.
Men imorgon ska jag sova hur länge jag vill, måste vara pigg för ska till H på kvällen, hennes pojkvän fyller 28.
Ska bli jätteroligt, och tänkte faktiskt starta dagen med en promenad, såvida det är bra väder.
Uuuunnndddddeeeeerrrrbbbbbaaaaarrrrrrrrtttttttt med vår:)!
Tror faktiskt jag har blivit lite solbränd, hör och häpna, för jag är alldeles varm i ansiktet, och inte ens underlagskrämen kunde dölja allt det röda, haha.

Mötte idag vid femtiden upp M vid Bistro Boheme och så satte vi oss på deras uteservering med varsin öl.
Det var helt underbart, fortfarande ganska ljummet, men det var tur att man hade jacka ändå, hihi.
H kom sen samt flickornas pojkvänner.
Skrattade sjukt mycket och hade det mycket trevligt.
Som singel brukar det vara riktigt jobbigt att umgås med två par, men med dessa människor går det alldeles utmärkt, de är helt underbara allihopa:).

Ska snart se "Fight Club" på femman, men vete sjutton om jag orkar se hela, är jättetrött.
Nästa vecka kommer jag till Lidköping - TJOHOOOOO!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0