Fransar och bryn

Skulle vilja färga mina ögonfransar och ögonbryn nu inför sommaren!
Någon som vet hur man gör och vart man kan köpa produkter till detta?!
Man känner ju sig alltid lagom snygg på stranden liksom, mosig i ansiktet och alldeles färglös.
Med lite färg runt ögonen känner man sig redan fräschare, så tänkte jag skulle fixa det lite snabbt.

Åker tillbaka till Stockholm imorgon.
Både roligt och vemodigt känner jag.
Ska bli kul att träffa mina vänner där igen, och helgen blir extra rolig för K kommer hem från turklandet och A kommer ner till mig för att gå på Tina Turner.
Ska till Arlanda och möta upp K på fredag faktiskt, som den fina vän jag är!
Och mitt i alltihop ska jag på audition på söndag.
Tjohej, vad bra jag ska vara:).

Trist dock att åka härifrån, Lidköping är trots allt väldigt mysigt.
Har haft en bra påskvecka, men nu är det väl dags att åka tillbaka till verkligeheten igen, vare sig jag vill eller inte.
Jag accepterar mitt öde:).

Kommentarer
Postat av: Martina

Det kan man köpa på Åhlens eller Kicks. Det är ganska svårt att göra på sig själv. Min bror har gjort det på mig en gång. Annars brukar jag göra det på salong. Nu bor ju du i Sthlm, men i Borås brukar det kosta 300 kr ca för plockning och färgning av ögonbryn och fransar. Det blir skitsnyggt. Precis som du säger är det fint med lite färg. :)

2009-04-14 @ 10:31:17
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: Johanna Öhman

Jaaaa kommer du till arlanda? :))))) Då ses vi ju!

Puss puss puss

2009-04-14 @ 12:47:39
URL: http://johannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0