"De e mycke nu ...."

Nu har livet i Stockholm satt igång på allvar!
Har knappt varit hemma alls den här veckan känns det som.
Alltid på språng, vilket jag faktiskt tycker är skönt.
A har ju varit här i veckan också, så vi har varit te på äventyr.
I torsdags var vi på Golden Hits, som naturligtvis blev en helt galen kväll.
Varför blir det alltid så när vi vi är ute tillsammans?
Beats me ...

Och nu är det lördag, och jag tvingades gå upp 08.30.
Idag öppnar Gröna Lund nämligen, och jag ska vara på plats och färdig 10.45.
Lite nervös, men allting gick ju bra igår då vi hade lite specialinbjudna gäster i fyra timmar.
Idag blir det en låååång dag, från 11 till 21.
Shit, kan bli jobbigt alltså ....

Nu måste jag snart åka, ska till Apoteket innan.
Och kanske äta något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0