Sjuk ... *snyft* ....

Det här var ju inte meningen!
Jag skulle INTE bli sjuk, det ingick INTE i min deal med Gud den här veckan.
Jag skulle ju bli frisk, komma tillbaka till träningen och sådär.
Men nehepp, Guds mening var att Lisa först skulle tvinga sig upp på morgonen, känna sig lite illamående, TROTS det släpa sig till jobbet, jobba ca 40 minuter för att sedan rusa ut till toaletten och mata den lite med allt jag åt kvällen innan.
Mysigt!
Väl hemma stöp jag i säng, sov som en stock i flera timmar.
Sedan har jag spenderat tiden ömsom framför TV:N, ömsom på toaletten.
Otroligt trevlig och givande dag måste jag säga.
Suck, kan knappt bärga mig till jag får åka härifrån, MÅSTE hända något nu innan jag förgås av tristess.

Var på fest i helgen, det var jätteroligt.
Susanne och Markus hade inflyttningsfest och jag träffade massa folk som jag inte träffat på aslänge verkligen.
Det är så roligt med sånt, för då har man saker och prata om hela kvällen, eftersom man inte pratat på så länge.
Praktiskt!
Vi skulle gått till Harry's också (Lidköpings enda nattklubb för de i min ålder), men när vi anländer dit vid kvart över tolv-tiden (innan dess var jag tvungen att springa till de enda två bankomaterna i närheten för att ta ut pengar - INGEN fungerade! Vad är det för himla stad jag bor i egentligen?) är kön lika lång som Eiffeltornet är högt!
Står i den en halvtimme, men ger sedan upp.
Även om vi var väldigt nära ingången då, så bestämmer jag mig för att det inte är värt att betala hundra spänn för att vara inne en timme.
Så jag haffar en taxi som får köra mig hem.
Väldigt trevlig och söt taxichaufför by the way.
Jag tror han ville ha mitt nummer, men eftersom jag tar en paus från allt vad killar heter så fick det vara.
Such is life:).
Bilder från helgens festligheter finns snart på Facebook - I promise.

Nu måste jag nog springa iväg till toan och hälsa på den igen.
Ha det toppen, vänner och alla andra.

Ska avsluta med ett himla roligt citat från i somras.

Anders på scen, efter showen:
"I would like to thank all of my friends, and Staffan."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0