SÅ uttråkad ...

Suck, vad det är tråkigt att bara vara hemma och göra ingenting.
Visst, man kan ringa en vän (Gud, det där lät som om jag tänkte använda en av de där livlinorna i Postkodmiljonären), men vad ska man göra i den här stan liksom?
Okej, gå på bio kanske då, uppenbarligen så är man ju tvungen att se "Arn", särskilt eftersom en del scener är inspelade icke långt från mitt hem.
Men jag vill inte se den, där har ni kruxet.
Det var mycket lättare att umgså på Gran Canaria. Då ringde man liksom inte till varann och frågade "Ska vi ses?".
Då gick man bara mellan 2-50 meter bort, knackade på en dörr och hoppdes på att personen var hemma (om den INTE var hemma var det inte svårt att leta upp den, Bahia Feliz är inte jättestort).
Men här blir det så mycket jobb.
Man måste mötas någonstans, eller man ska hem till någon, och då måste man liksom göra något.
Inte bara vara.
Suck ...

Jag ska iallafall jobba hela dagen imorgon, phu vad skönt.
Och nästa vecka börjar jag nog jobba på dansskolan igen, några timmar i veckan.
Så nu behöver jag iallafall inte bråka med Alfa-kassan något mer.
Ska gå över till Teaterförbundets A-kassa så snart jag kan.

På fredag måste jag dock till tandläkaren.
Förutom min höjdskräck så är nog tandläkarskräcken den värsta.
Hua, de ska trycka in den där långa sprutan i käften på mig och sen ta fram den där hemaks borren som låter så illa.
Usch, Lisa gillar det INTE!
Dyrt är det också.
Men på lördag ska vi åka till Jönköping och shoppa, och träffa Sara:):
DET gillar Lisa.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0