Pust och stön ...

Insåg att det var väldigt längesen jag skrev någonting på min blogg.
Men det är faktiskt inte mitt fel, för jag har varit igång och gjort saker precis hela veckan.
I lördags var jag i Jönköping med mamma och Bitte och hälsade på Sara.
Det var jätteroligt, shoppade massa fina saker; Ett par träningsbyxor, en guldig långtröja, ett par svarta denimshorts med hängslen, ett par ursöta vinröda ballerinaskor samt en vit t-shirt med coolt tryck.
På kvällen var vi ute på en restaurang och åt spanska tapas.
Man skulle kunna tro att jag är riktigt trött på tapas efter 7 månader i Spanien, men eftersom vi var tämligen dåliga på att äta någon form av spansk mat på Gran Canaria, så är det faktiskt inte så.
Det var helt fantastiskt goda tapas, och efterrätten med vit chokladmousse med blåbär-och hallonpannacotta med hallonsorbet ... åååh, jag njuter bara jag tänker på det:)
Mycket nöjd Lisa reste därifrån:).
I söndags var jag igång och städade och övade inför helgens audition hela dagen, förutom på kvällen då jag gick och tränade.
Måndag och tisdag var helt hysteriska!
Först Posten och sen dansskolan, båda dagarna.
Suck, inte konstigt att jag har svårt att slappna av.
Men imorgon är det fredag (halleluja) och snart helg.
Då ska jag till Göteborg, söka Mary Poppins-musikalen, träffa folk och gå på bio med Susanne.
Kommer bli underbart tror jag.

So long!

P.S Om bara sex veckor åker jag iväg igen ... längtar redan ... D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0