Dagens Lista


DAGENS MUSIK - "Diamonds are girls best friend" - som Linda sjöng i West End Star. Hon är ju SÅ grym!
DAGENS DUSCH - Räknas en snabbis under handfatet. Vem orkar duscha en slapp-lördag?
DAGENS FRISYR - Nersläppt med ett tunt, svart diadem i.
DAGENS SMINK - Mascara.
DAGENS HÄNDELSE - Fikade hemma hos Jossan och fick därmed träffa hennes turkiska pojkvän - kul!
DAGENS PLANER - Skulle tagit tag i mitt liv ... men gör det imorgon istället.
DAGENS VILL-HA - Massa pengar så jag kan hälsa på mina vänner på Gran Canaria.
DAGENS SAKNAD - Alla gamla vänner från Pascha Bay och Balettakademien som man tyvärr tappat kontakten med.
DAGENS DROG - Vatten. Är sjukt törstig.
DAGENS TRÅKIGASTE - Att bror åkte hem till Gävle.
DAGENS FINASTE - Linda i West End Star ... blir så inspirerad av henne, hoppas verkligen hon vinner.
DAGENS MÅSTE - Se "Sagan om de Två Tornen" på TV4.
DAGENS DRICKA - Jordgubbssaft. Mmm, det var gott!
DAGENS KÖP - En tidning, popcorn och lite godis.
DAGENS MAT - Kyckling fylld med soltorkade tomater, inrullade i bacon, klyftpotatis och sås.
DAGENS SJUKA - Lite förkyld, annars lugnt.
DAGENS KÄRLEK - Till min familj.
DAGENS MÅENDE - Härligt!
DAGENS AVSLUTANDE - Ska strax sova och imorgon ska jag göra ... aah, ingenting:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0