Sista dagen

Gjorde min sista jobbdag på både Posten och på Dansskolan idag.
Kändes faktiskt inte vemodigt alls, haha.
Även om chansen är väldigt liten att jag kommer tillbaka.
Har gjort mitt på båda ställena liksom, och det känns som om jag är menad för något annat.
Var rätt lat faktiskt, gjorde bara det jag skulle och pyttelite till.
Antar att jag såg horisonten såklart att jag ville springa och möta den.
Typ.

De senaste dagarna har varit helt kaotiska.
Har pratat med Anders typ hela tiden för att diskutera någon liten detalj om någonting.
Har sprungit runt på stan och köpa massa saker, som badlakan, ny mascara och lite smått och gott.
Har också ringt de sjuhundrafjortontusen samtal som jag skjutit upp till sista stund och som jag fortfarande inte är riktigt klar med.
Ska fortsätta imorgon.
Ska också hämta ut min adapter till datorn som inte lyckades komma med när hela datorn anlände för typ en månad sen.
Tog bara tre veckor för jävla elgiganten att skicka en ny, så nu är allt superstressigt för Lollo ska visa mig lite grejor på den där saken.
Det får bli på lördag eftermiddag för jag ska ju också till Göteborg en snabbis på lördag och fixa lägenheten.
OCH äta middag på kvällen med Susanne och Lollo, vilket iochförsig ska bli superroligt.
Måste också imorgon springa ut och leta upp en ny CD-freestyle,
Tänkte köpa en mp3 egentligen men det finns ingen chans att jag hinner med att lära mig den till på söndag och tanka över alla CD-skivor på showerna jag fått.
Får bli någon annan gång.
Phu.
Nejdå, jag blir inte alls snurrig i huvudet:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0