Liten härlig lista!

Inledande
01. Fullständigt namn?
Lisa Kristina Björk
02. Din ålder? 23
03. Födelsedag? 26 december
04. Syskon? Japp, världens bästa storebror David
05. Hårfärg? Mörkblond
06. Ögonfärg? Gröngråblå, om det finns en färg som är sådan

Förhållanden
01. Vilka är dina bästa vänner?
Shit, jag har ju så många ... Anders, Camilla, Fia, Mia, Lollo ... tycker om dem så mycket allihop
02. Har du någon pojkvän/flickvän? Nope, free as a bird:)
03. Hur långt var ditt längsta förhållande? Ett år och tre månader

Grejor
01. Vad shoppar du helst?
Klänningar, högklackade skor och handväskor
02. Har du några tatueringar/piercings, och isåfall hur många? Inte en enda, inte ens hål i öronen
03. Hur många par skor har du? Det vågar jag nog inte berätta, hihi
04. Hur många par byxor har du? Inte jättemånga faktiskt, använder mest kjol och klänning, så typ 4
05. Har du några smycken som kostat över 1000 kronor? Nej, jag köper ganska billiga smycken
06. Vad gillar du att göra? Fika, mysa, pussas, sjunga, dansa, prata, shoppa, resa ...
07. Vad gillar du INTE att göra? Sitta still och titta in i väggen
08. Vad gör du först på morgonen? Kollar klockan på mobilen, och tänker sedan "Nej ..."
09. Vad gör du sist på kvällen? Läser lite i en bra bok
10. Hur svarar du i telefonen hemma? "Lisa"
11. Hur svarar du i mobilen? "Hallå", eller något liknande
12. Vad ser du fram emot? Att slippa den här satans hostan och förkylningen, som gör att det är svårt för mig att andas normalt
13. Sov du ensam inatt? Jaaadå
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig? Rolig, öppen och framåt
15. Spelar du något instrument? Piano, och tvärflöjt men det var allt längesen
16. Vad tycker du om dina vänner? Jaa ... jag tycker om dem:)
17. Varför är du inte vegan? För att jag inte ser någon riktigt bra anledning till det
18. Använder du långkalsonger? Ja, på jobbet om det är riktigt kallt
19. Har du ångrat något någon gång? Självklart, det tror jag alla har
20. Favoritdrink? Vodka Lime och Cosmopolitan
21. Favoritfyllemat? Jag brukar inte vara så hungrig när jag är full
22. Favoritbakismat? Allt som innnehåller mycket mättat fett, kolhydrater och socker, hehe
23. Har du några hemligheter? Klart jag har, vore jobbigt om folk visste precis allt om mig

Favoriter
01. Färg
? Rött och rosa
02. Mat? En redig stek med klyftpotatis och någon god sås till
03. Killnamn? Alexander och Kevin
04. Tjejnamn? Ylvali 
05. Ämne i skolan? Musik, franska, svenska och engelska
06. Klädesplagg? Klänning
07. Sport? Fotboll
08. Musik? Åh, vad svårt, gillar så mycket ... musikal, soul, pop, rock, jazz ...
09. Fras/mening/uttryck? Really? You think?
10. Raggningsreplik? Gud, jag kan inte ragga
11. Favoritalbum just nu? Whitney Houstons Greatest Hits

Har du någonsin ...
01. Snusat?
Japp
02. Rökt? Japp
03. Hoppat bungyjump? Aldrig i livet
04. Brutit mot lagen? Jahadå, det också
05. Fått dig själv att kräkas? Jajamensan
06. Nakenbadat? Jaaa, och det är göööötttttt
07. Varit kär? Ja, men jag vet inte riktigt hur många gånger

Extra grejor
01. Tar du droger?
Nenenene
02. Vad använder du för schampo? VO5 för tillfället
03. Vad är du mest rädd för? Ensamhet och höjder
04. Vad lyssnar du på just nu? Knattrandet från datorns tangentbord
05. Vilken bil skulle du vilja ha? Öhhh ..... en ... röd?
06. Vem fick du sms från senast? Lilla sockersöta snuttan Susanne
07. Var vill du gifta dig? I någon fin trädgård någonstans i världen

Slutfrågor
01. Pizza eller choklad?
Men Gud, måste jag välja? Choklad då ...
02. Tränar du? Ja, i perioder
03. Hur ofta? Ja, som sagt ...
04. Silver eller guld? Båda är fint
05. Vilken film såg du sist på bio? "I am Legend" med brorsan i söndags
06. Vad vill du helst av allt göra just nu? Sjunga, men det går inte med den här rösten





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0