Usch, jag mår jätteilla

Jag vet varför också, ätit alldeles för onyttigt och har dessutom inte tränat idag.
Gillar det inte, men hade verkligen inte tid.
Sov som en stock inatt, mellan 22 och 10. Helt fantastiskt, särskilt med tanke på att jag sov ohyggligt dåligt hela helgen.
Sedan åt jag lite frukost, och var sedan tvungen att förbereda mig för dagens steppundervisning.
Gick väl sådär, märkte jag när jag kom till lektionen.
Det tog iallafall två timmar av min dag, sedan var det bara att kasta i sig lunch och cykla till jobbet.
Hade först esteterna, sedan receptionen, och sist men inte minst stepplektion.
Visst är jag ganska duktig på att steppa, men det var svårare än jag trodde att lära ut det!
Men man lär sig av allt, imorgon ska jag ha folk som nästan är nyvörjare så då får jag ta det extra lugnt.
Jag trodde att de som steppade idag hade steppat riktigt länge, men det var väldigt blandat, så har insett nu att det är bättre att lägga det på en låg nivå, så att alla hänger med ordentligt.

Jaja, så nu tänkte jag kanske lägga mig i badet en stund och ska stanna uppe och kolla på "sex & the City" sen också.
Har inte sett det på alltför länge serni:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0