Trött som bara den

Mmm, efter denna helg, då jag faktiskt inte sovit ut ordentligt en enda gång, var det otroligt skönt att äntligen få göra det. Ska jobba hela eftermiddagen, så det blir inte en lugn stund för mig.
Var faktiskt och jobbade igår också, dansade lite med barnen. Okej okej, jag är egentligen inte särskilt barnkär, och har man gått på Balettakademien, så hjälper det inte direkt (har man gått i skolan en hel dag uppskattas det inte att det kommer myllrande en miljard ungjävlar som ska dansa balett när klockan närmar sig sex), men de här barnen var ju faktiskt riktigt stillsamma och söta!


Ja, så det är så dagen ser ut i stort sett. Jo, just det, väntar också svar från Viva Hotels .... usch, jag vet att det kommer bli negativt svar. Men vafan, det är ingen idé att gräma sig. Jag gjorde en bra audition, mer kan jag inte gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0