Lite om mej:)!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja ... skulle vilja bo i London för all framtid!
Tycker andra att du är attraktiv? Ibland kanske ... men isåfall mest för min personlighets skull.
Dricker du alkohol? Det händer absolut att jag gör det!
Använder du droger? Nej.
Röker du? Kanske en cigarett var gång jag festar.
Vilket schampo använder du? Wella och Dove.
Vilken parfym använder du? Sergio Tacchini Donna och Marc O'Polo.
Vilka skor använder du? Just nu ett par svarta ankelstövletter, ett par bruna/guldiga boots, ett par svarta kängor i mocka och mina sneakers.
Vad är du rädd för? Att vara 30 och fortfarande inte ha känt på äkta kärlek.
Gillar du att tvätta? Roligare saker händer ju i livet än just tvättning kanske.
Gillar du berg-och dalbana? Lika mycket som ett barn gör det!

Senaste-
Filmen du köpte?
Måste varit "Askungen".
Låten du lyssnade på? "Seasons of Love" från RENT.
Personen du ringde? Mamma.
Personen som ringde dig? Maria.
TV-program du tittade på? "Grey's Anatomy".
Personen du tänkte på? Oj, det var svårt ... Jack, tror jag.
Boken du läste? "På det fjärde ska det ske" av Kajsa Ingemarsson (för typ tionde gången).
Gången du badade i ett badkar? Någon gång under jullovet där, när jag kom hem stelfrusen från Posten.
Gången du badade i havet? I september när jag var i Marmaris.
Saknar du någon nu? Många ... flera av mina klassakamrater, Erik, Karin ... Murat (tyvärr, men det kom idag).
När var du i en affär senast? Idag, köpte present till pappa och nya underkläder.
Mötte du någon du kände då? Hepp.
Har du nytvätttat hår? Jajamensan.
Vad luktar du nu? Tvål och hudlotion.
Vad drack du senast? Vatten.
Vilken färg har du på dina underkläder just nu? Svarta.
Vad för kläder har du på dig nu? Min svarta pyjamas med groda på och så står det "The muppet show" under.

För - eller emot
Långdistansförhållande?
Allting är ju relativt, snackar vi Lidköping-Göteborg är det väl okej, men snackar vi Lidköping-New York är det väl värre.
Uttnyttja någon? Emot, (såvida inte personen har utnyttjat mig förr, då är det bara att ge igen).
Självmord? Emot.
Tonårsrökning? Upp till var och en, men det är ju jävligt dumt.
Att använda droger? Emot.
Sex före äktenskapet? Upp till var och en, men jag väntade inte på att gifta mig.
Köra bil onykter? Emot.
Förhållande mellan homosexuella? För.
Såpoperor? FÖR, vad skulle man annars göra tråkiga vardagskvällar?
Dokusåpor? Vissa är rätt roliga, typ Idol och Floor Filler ... men Baren kan ju gå och hänga sig.

Har du någonsin ...?
Gråtit över en pojke?
Ja, lite för många gånger kanske.
Gråtit över en flicka? Ja, det med.
Varit i slagsmål? Ja, en gång när jag var elva år.
Blivit arresterad? Åkte fast för snatteri en gång när jag var 14, men arresterad vet jag inte ...
Ljugit för någon? Oh ja, tyvärr.

Antal
Gånger ditt hjärta brustit?
Ojojoj, det är några gånger det ...
Skivor du äger? Ingen aning ... 100-150 kanske?
Gånger ditt namn varit i tidningen? Ingen aning ... ganska många tror jag.
Hårstrån du har på kroppen? Ett, två, tre, fyra, fem .... äh, orkar inte räkna ...
Ärr du har på kroppen? Två.

Lite ditt och datt
Anser du själv att du är snygg?
Inte snygg ... men ibland söt, och jag vet att jag har utstrålning.
Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet.
Är du svårflirtad? Inte direkt:).
När är du född? 26 december 1984.
Vad har du gjort idag? Varit ute och gått, gått på stan, jobbat och tränat.
Vad gjorde du igårkväll? Jobbade och gick och la mig tidigt.
Vad vill du helst ha nu? Huvudrollen i "We Will Rock You".
Vilka är dina livsmål? Att hitta någon att dela livet med, och att försörja mig på heltid som musikalartist.
Vad har du för puder? Ett ganska ljust från IsaDora.
Har du använt någon hårprodukt? När jag ska ut brukar jag ta mousse och ibland spray.
Tycker du om dina grannar? Känner bara de mittemot, och de tycker jag om.
Använder du icq eller msn? Msn.
Hur många datorer finns i ditt hus? 1.
När fick du senast en present? På min födelsedag.
Vilken är din favoritfärg? Röd.
Sämsta färg då? Orange.
Har du blivit hotad via telefon? Nej, men via mejl.
Har du någon förebild? Många; Pappa, Gunilla Ohlsson, Hanna Lindblad m.fl.
Hur många lampor har du i ditt rum? Tre.
Vill du ha barn? Nej, inte om jag slipper.
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej, inte det heller.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än vad du är? Ja, det händer ibland.
Har du rakat dina ben någin gång? Typ, JA!
Vilka språk kan du prata? Svernska och engelska, en del norska och franska, litegranna italienska och YTTERST LITE turkiska.
Skule du vilja ha silikonbröst? Känns inte direkt som om jag behöver ha större bröst än vad jag redan har liksom ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0