Listing-time igen:)

Första musikal: "The Sound of Music" med Carola och Tommy Körberg på Göte Lejon i Stockholm.
Sämsta musikal: Hmm ... tyvärr måste jag nog säga Sveriges senaste uppsättning av "Fame - the Musical".
Bästa musikal: RENT!
Favoritartist kvinnlig: Oj ... Christina Aguilera, Mariah Carey, Idina Menzel, Lisa Nilsson, Sarah Dawn Finer bara för att nämna några!
Bästa musikal-låt: Det går faktiskt inte att välja ut en ...
Senaste musikal du såg: På film var det RENT, live var det "Gräset är alltid grönast ..." på Balettakademien.
Favoritartist manlig: Peter Johansson, Stevie Wonder, Erik Segerstedt, MiG Ayesa, Tony Vincent, Jakob Stadell, Peter Jöback ... och några till.
Sämsta kvinnliga artist: Jag klarar verkligen inte av Idde Schultz och henner jävla fiskar i haven ...
Sämsta manliga artist: Jag gillar inte Lars Winnerbäck, och inte Per Gessle heller (förutom i Roxette, där är han bra).
Favoritkonsert: Boyzone på Liseberg 1998. De var faktiskt helt otroligt bra!
Bästa teater: Jag gillar faktiskt "Fröken Julie".
Bästa maträtt: Pasta med lövbiff och gorgonzola-sås.
Sämsta maträtt: Kåldolmar.
Godaste alkoholfria dricka: Pepsi Max.
Äckligaste alkoholfria dricka: Kaffe.
Bästa efterrätt: Marängswiss.
Värsta efterrätt: Ingen aning.
Bästa grönsak: Coctailtomater.
Värsta grönsak: Broccoli.
Vem gjorde dig glad sist? Oj .... Maria tror jag.
Senaste nöjet du var på?Jag var ute och partajade med Maria i lördags.
Senaste biofilm du såg: The Holiday
Vem pratade du med i telefon sist? Mamma.
Ser du fram emot mest inom den närmsta framtiden? Att få slå mig ner framför TV:n se dagens avsnitt av O.C (spelade in det) och äta mer Pringles, Mars Delight och Mentos.
Favoritland: England.
Favoritstad: London.
Sämsta land (du besökt): Lichtenstein.
Sämsta stad (du besökt): Sölvesborg (fan vad trist vi hade det där).
Bästa film: GRYMT svårt .... men får nog ändå svara "RENT" ... eller kanske "Narnia-Häxan och Lejonet" ... eller "Closer" ... eller ..."
Sämsta film: "Wimbledon".

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej gums!
trodde att h. hellström var sämsta manliga artist..
eller som artist sköter han väl sig ganska hyfsat. kanske bara är sångrösten som fäller honom..?

2007-02-03 @ 16:33:58
URL: http://lbd-fialotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0