Drömmer jag?

Alltså, det här är helt sjukt kan jag säga ... Från att inte haft jobb, och bara antagit att man kommer få ge upp sina aritistdrömmar, så står man här nu med TVÅ jobb istället .... helt sinnessjukt!
Satt på Madonna idag och åt lunch med Maria när mobilen ringer.
Ett 08-nummer ser jag i displayen, och tror att det är Liselott som undrar hur det gått för mig (tanken slog mig att det kunde vara från 2entertain, men trodde inte jag skulle få svar ifrån dem riktigt så fort, så slog bort de tankarna).
Svarar och hör att det är Charlotte från Fritidresor.
Kopplar fortfarande inte riktigt, och tror att jag missat att fylla i någonting, typ mejladress eller så ...
Hon frågar hur det är med mig och sådär vanligt prat.
Sen säger hon bara: " - Ja, det gick ju väldigt bra för dig igår".
" - Ja, det tycker jag också", svarar jag.
" Det är faktiskt så att jag ringer för att erbjuda dig jobb hos oss".
Ööööhhhhh .... va?!
Jag blev helt sjukt glad, särskilt när jag hör lönen: 13 000 efter skatt, och behöver då inte betala någon hyra alls!
Lisa ska för första gången i sitt liv ha gott om pengar!
Shit!
Kommer att åka den 4 mars, då till Turkiet där vi kommer ha repperiod i sju veckor (betalad sådan, det hade jag inte fått för Viva Hotels).
Sen får jag åka hem kring den 22 april, och efter det, beroende på vart jag ska jobba, så tar det mellan en dag och en vecka tills jag får åka till den destination jag ska jobba på!
Det här är verkligen en till dröm som går i uppfyllelse!!!

Jag är så underbart glad, det här kommer bli sååååå otroligt roligt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0