Vill bara sova egentligen

... men istället måste jag stanna kvar på jobbet i tre och en halv timme till.
Suck.
Är så förgjordat trött!

Lite arg är jag också, för att nu när jag äntligen fått jobb, så sätts två av mina absoluta favoritmusikaler upp, och jag kan inte ens gå på audition!
"Wicked" i Tyskland, och "Footlosse" här i Sverige!!!!!
Okej, förmodligen skulle jag inte fått något av det i vilket fall som helst, men det hade varit så himla roligt att iallafall få gå audition ... suck .... men jag ska väl vara glad att jag fått jobb istället ...

Hmmm .... kanske ska ta tag i mitt liv och städa lite ... eller så kanske jag ska sitta här och låta hjärnan förmultna i väntan på bättre tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0