Trött

Ojojoj, vilken dag det var igår. Men rolig:).
Började med att vi hade en liten bjudning för släkten, eftersom brorsan precis fyllt 24, och pappa fyllde 54 för ett tag sen ...
Det gick väl helt okej, men vid halv tre åkte vi iväg till sjukhuset och hälsade på farmor.
Hon är väldigt dålig nu, hon bara ligger där och kan knappt prata, eller något annat heller för den delen.
är man hemsk om man hoppas för hennes egen skulle att hon snart får sluta sitt liv?
Jaja, sedan körde mor mig till Maria.
Vi slappade ett tag, gjorde oss iordning och sedan var det festardags!
Kollade på melodifestivalen allihopa; Vi två, Josie, Veronica och Madde.
Det var kul, men jag tyckte Cosmo4 skulle gått vidare.
Sedan körde vi singstar och lyssnade på "Värsta Schlagern" (älskar den låten).
När vi väl kom in till stan, var jag ganska berusad kan man säga, men roligt hade vi det iallafall inne på Harry's:).
Träffade massa härliga människor därinne också; Lovisa, AnnaLena, Kristin - you name it:)!
Killen bakom mig i jackkön nöp mig i häcken hel tiden, det var ju också ... intressant ...
David körde hem mig vid tvåtiden, drack lite mjölk, åt och sådär innan jag kom i säng vid halv fyra.
Väcktes bryskt av telefonen som ringde halv ått.
Det var från sjukhuset, farmor hade blivit sämre, så mamma och pappa kastade sig in i en taxi.
Jag och David sov vidare, och när vi anlände till sjukhuset var läget mer stabilt.
Kollade på när Anja åkte störtlopp (hon är GRYM), och är nu hemma igen.
Ska öva lite nu, tror jag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0