Riktigt illa!

Okej, nu är jag faktiskt riktigt, riktigt rädd för vad jag har gjort med mig själv.
Igår efter träningen skulle jag bara stretcha lite (jag är ju ändå varm då, så då måste man ju passa på).
Tog det väldigt lugnt, men i slutet fick jag lite bråttom, för det skulle in andra personer i salen.
Så jag tog två snabba spagater, med höger ben fram gick det superfint.
Men så skulle jag ner med vänster ben fram .... KNAK sa det bara, och jag känder hur någonting bara gick sönder i baklåret.
HELVETE!!!!!!
Jag kan inte ens ta min dagliga morgonpromenad, för det gör så ont, och för att jag är rädd att det blir värre.

Jag visste att allting var för bra för att vara sant.
Jobb, jag är relativt glad nuförtiden mm.
Fattades bara det här alltså. Vad ska jag göra? Jag kanske inte ens kommer kunna dansa om två veckor?!
Och jag vet inget om några naprapater eller så här i Lidköping, jag har ju bara gått hos sådana i Göteborg!

Fan alltså ... vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Även om du inte vet någon naprapat i Lidköping måste du gå ändå. KOlla annars om det finns någon sjukgymnast! Åh vad jag lider med dig. Så jävla jobbigt att alltid något ska gå snett.
Puss på dig Gumman och Hoppas det blir bättre snarast

2007-02-19 @ 12:39:39
URL: http://jennybergqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

Det finns naprapater i Lish också. Och du, gumman.. det löser sig!:)

2007-02-19 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0