Pigg och glad som en lärka

Oh My God, säger jag bara.
Alla mina vänner komme få en chock när de ser mig nästa gång (alla utom Mia, för hon såg mig redan igår).
Allt mitt hår är borta, and Lisa likes it!!!!
Var hos frissan igår, och på vägen dit försökte jag bestämma mig för om jag bara skulle toppa mig, eller klippa page (som Jossan hade föreslagit dagen innan).
Jag kommer in och sätter mig för att vänta på Pernillla .... och får syn på hennes kollega som står där och klipper.
Hon var helt sjukt snygg i håret, så jag sa till Pernilla när jag satt mig i stolen att "klipp mig så som din kollega därborta har det".
Sagt och gjort, allt hår försvann och här sitter jag nu med en riktigt snygg page!
Är mycket glad för att jag vågade kan jag säga.
Efter det gick jag och shoppade lite i väntan på Mia. Köpte Body Butter på BodyShop (passionsfrukt, luktar som en dröm), ansiktskräm, bommulspads och ett läppglans på Apoteket och sist men inte minst styrde jag kosan mot Åhléns och köpt ett rött diadem och Eriks skiva (lyssnade på den när jag kom hem, edn var sjukt bra kan jag säga, särskilt den balladen han skrivit själv som bara var hans röst och piano "Wherever you Are" ... grymt).
Sedan kom Mia och vi gick och åt lunch på Rhodos och sedan och fikade på 3B.
Sammanlagt tillbringade vi fyra timmar med att tjöta skit och äta.
Lyckad dag minst sagt, haha.

Nej, nu ska jag nog läsa lite i "En Liten Kärlekssång", och sedan ska jag nog sjunga lite på någn av showerna.

Oooohhhhh, och på lördag blir det en liten avskedsfest med tjejerna, blir nog riktigt många för en gångs skulle! Bowling först, sedan Harry's. Lär bli grymt!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag har också passionsfruktsbodybuttret. Det är gött! (dock inte att äta. fast det har jag aldrig testat, men du fattar vad jag menar.) see you!

2007-02-27 @ 21:06:52
URL: http://lbd-fialotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0