Paket från 2entertain har kommit:)!

Jaaa, äntligen lite spänning i tillvaron.
Fick ett stort paket i brevlådan idag, innehållande massa härlig information om mitt kommande liv som artist.
Kontrakt, avreseinfo, info om de första sju veckorna, samt det mest intressanta av allt: Showerna!
Vi kommer att ha fem olika shower, och de kallas "Tribute to the Stars", "Nordic Evening", "Eurovision Top 6" (OH YEAH, säger jag bara), "Note by Note" och "Bamse Stars". Har dock bara fått material för "Tribute to the Stars" och lite från "Note by Note".
"Note by Note" är en typ av tävling med gästerna på hotellet, där vi ska vara "hosts". Där kommer jag få minst en solosång samt leadsing i "Lady Marmelade" (inte särskilt tråkig låt faktiskt, hihi).
"Tribute to the Stars" innehåller småmedleyn från olika artister/filmer, och de är bl.a. Tom Jones, Wham, Blues Brothers m.fl. Jag sjunger lead i en hel del (tror att jag har fått sång/dans-rolltjejen), bl.a. "What a Feeling" (inte särskilt trist det heller), "Barbara Ann" (seriöst, det kan bli himla intressant, haha), "have you ever seen the rain" (vadå backflash från Kållandsöfesterna), duett med killen i "Careless Whispers" (hoppas fan han är snygg), "Gimme some lovin" (nu jävlar ska jag rocka hårt) m.fl.
Detta kommer bli så jävla roligt, det känner jag på mig.

Var så orolig att allt bara var en dröm.
Att de skulle gjort ett misstag, och att det aldrig var meningen att jag skulle fått jobbet.
Det är så mycket som går bra för mig nu, så jag kunde omöjligt tro att allt kunde vara sant.
Men kanske jag äntligen börjar få lite tur i livet.

Dags att börja livet som artist då .... Gud, vad konstigt det känns.
Men naturligtvis också helt fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0