More info

... about me:).

1. Vilken svordom använder du mest? Helvete förmodligen.
2. Äger du en Ipod? Fråga gärna människan som inte ens skaffat en minidisc ...
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 10.00 (fast jag sätter allt jag äger på att jag kommer sova vidare ändå).
4. Hur många resväskor har du? Tre.
5. Använder du flipp-floppar? Ja, fast inte vintertid i Sverige.
6. Var köper du dina matvaror ifrån? ICA här hemma och Coop Konsum eler Willys i Göteborg.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nej, jag är en riktig linslus (fråga mig inte varför, för jag blir aldrig bra på dem ändå).
8. Vilken var den senaste filmen du såg? "RENT" ... suck, vad bra den är.
9. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa till New York och en lägenhet i Göteborg.
10. Har någon någonsin kallat dig lat? Jättemånga, förstår inte varför ...
11. Tar du någonsin medicin för att somna snabbare? Ibland tar jag Valerina Natt som är ett naturläkemedel.
12. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? "We Will Rock You" - Original London Cast
13. Vilken är världens bästa artist? Just nu känner jag att det är Stevie Wonder eller Michael Jackson.
14. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan, och isåfall vad? Inte vad jag kan minnas.
15. När var det senast någon stötte på dig? Oj, jag har misstankar om att en gjorde det i lördags, men jag skojade bort det ifall jag skulle ha fel, haha.
16. Vad åt du till middag senast? Potatisgratäng och fläskfilé.
17. Använder du huvtröjor? Ja, det är skönt att få gömma sig lite ibland.
18. Kan du vissla? Busvisslar väldigt bra, jag är sämre på att vissla vanligt.
19. Vem var den senaste som ringde dig? Josefin.
20. Vilken är fin favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Berg - och dalbanan.
21. Tror du att folk pratar bakom ryggen om dig? Det är jag alldeles övertygad om.
22. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0510.
23. Tittade du på tecknat när du var liten? Vaddå när jag var liten, det gör jag fortfarande!
24. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Inte särskilt stort eftersom jag för tillfället bor i en liten håla på Varaslätta.
25. Hur många syskon har du? 1 storebror.
26. Är du blyg inför det motsatta könet? Ja, men jag tror inte det märks för antingen blir jag nervös och pladdrar på 180, eller så ska jag spela ointresserad och nonchalerar dem totalt.
27. Vilken film kan du alla replikerna till? "Titanic".
28. Äger du några popband t-shirts? Nej, otroligt nog inte.
29. När flög du senast? 15 september från Turkiet till Köpenhamn.
30. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4.
31. Läser du för skojs skull? Ja, varför skulle jag annars läsa?
32. Pratar du några andra språk? Engelska, ganska bra norska och franska, lite italienska och pyttelite turkiska.
33. Diskar du din egen disk? Inte alltid ska väl erkännas.
34. Har du gråtit offentligt? Typ, ja.
35. Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär.
36. Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej, alldeles för sällan, om jag inte VET att det är något jag kommer klara av.
37. Vill du just nu göra några piercingar eller tatueringar? Nej.
38. Tycker du killen borde bjuda på första dejten? Borde och borde ... det är väl trevligt, men det behövs verkligen inte.
39. Kan du kasta macka? Nej, jag suger på det.
40. Har du någonsin varit på Jamaica? Tyvärr inte.
41. Vad har du med dig in på bion? Popcorn, godis och en dricka.
42. Vem var din favoritlärare och varför? På gymnasiet Stig Lundberg för hans otroliga förmåga att göra all historia intressant, och på Balettakademien Gunilla Ohlsson för hennes vilja att locka fram det bästa hos alla.
43. Har du dejtat någon av en annan religion? Yes, två muslimska killar.
44. Vad har du för väder? Snö.
45. Har du en blogg? Eh ...vad tror du det är du läser? Mina memoarer del 75?
Var blev 46 av?
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Italienska och historia.
48. Gillar du att flyga? Usch nej.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Att han har nära till skrattet.
50. När sov du senast på golvet? Jag sover ytterst sällan på golv måste jag säga.
51. Vilken är din favoritdrink? Har tre: Redbull & Vodka, Cosmopolitan och Vodka Lime.
52. Gillar du din boendesituation? Nja, det råder väl kanske lite delade meningar om det i Lisas huvud just nu.
53. Vilken är din mammas hemstad? Lidköping.
54. Hur många timmar måste du sova för att fungera? MINST 7.
55. Din pappas hemstad? Götene.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det vill jag inte påstå.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Inte vad jag minns.
58. Vilken är din favoritfrukt? Nektariner.
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Periodvis gör jag det.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23.
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja.
62. Tror du på liv på andra planeter? Jag vet faktiskt inte.
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Flera av de där idioterna på stämman förra helgen.
64. Tror du att Gud är en man eller kvinna? Jag tror inte att Gud är mänsklig alls.
65. Vad var det senaste du åt? Potatisgratäng och fläskfilé.
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Så länge det inte är kärlek inblandat så är det ganska lika.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? De valde mellan Frida och Lisa, och eftersom några bekanta strax innan jag kom fick en Frida, så blev det Lisa.
68. Gillar du senap? Sådär.
69. Vad säger du till dig själv när det är svårt? Ingenting, jag är kass på att muntra upp mig själv.
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ALDRIG!
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig? Iris i "The Holiday".
72. Har du någonsin köpt något från e-bay, isåfall vad? Nej.
73. Tycker du om att krama folk? Jaaaaaaa!!!!
74. Skulle du säga att du är trendig? Har blivit det nu faktiskt.
75. Äger du en digitalkamera? Tyvärr inte.
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Sarah Jessica Parker, Sara Sommerfeldt och den yngsta systern i "Gilbert Grape" (vet inte vad hon heter).
77. Stör det dig om någon säger att den ska ringa dig och sedan inte gör det? Ja, det gör det nog.
78. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Ganska många, exempelvis "Anne på Grönkulla", "Godnatt Mr Tom", "Asyl" ...
79. Tycker du att du är attraktiv? Ibland kanske.
80. Vad är det allergisk mot? Hö och gräs.
81. Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nej.
82. Om du var född av motsatt kön, vad skulle du då hetat? Ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0