Mer musik från 2entertain

Idag kom det ytterligare lite skivor och texter från min arbetsgivare.
Blev oerhört besviken, för fick inte alls lika mycket att sjunga i dessa två shower ... trist, men jag måste sluta tycka synd om mig själv och vara glad för att jag har jobb istället!
Förhoppningsvis kommer jag väl få dansa mer tror jag.
Och det var ju inte så att jag inte får sjunga något alls, men det var bara det att ... ja ...  okej, en annan tjej fick sjunga mycket mer, så nu har jag sagt det! Lisa är svartis, och jag står för att jag är det! En mycket dålig sida av mig, som jag verkligen försöker jobba bort. Lisa vill, särskilt när det kommer till sång, vara mest och bäst på alla sätt!!!!
Phu, det var ett jobbigt erkännande ...:).
Men jag ska vända på detta, och se det som något positivt.
Det jag fick sjunga verkar roligt och bra, bl.a. "Evighet", som är slutklämmen på schlagershowen.
Ska även ge mig på en gammal fransk sång som Belgien bidrog med förr; "J'aime la vie", och sedan ska Lisa även få glänsa med sin norska i "La det swinge".
Haha, kan bli mycket intressant. Man får väl stå sitt kast när det står på ens CV att man kan prata franska och norska, hihi.
Verkar för övrigt mycket svårare att lära sig detta, lite mer oregelbundna stämmor.
Det är bara att bita ihop och köra.

Har precis varit och tränat, ett medel/station pass på Friskis & Svettis i 90 minuter.
Shit, det var jobbigt alltså, men bra, för styrka är inte riktigt Lisas grej. Därför behöver jag verkligen träna på det!
Förresten, lyckades stöta på inte mindre än TRE gamla flammor på vägen till och i träningslokalen. Jösses, Lisa hade verkligen oturen på sin sida. Dessutom tre som jag har en ganska tveksam relation till för tillfället ... blir lätt så med Lisas gamla flirtar ...

Ska skriva en lista också, så nu får det vara nog med pladder:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0