Lista för att pigga upp

Ditt namn: Lisa Kristina Sofia Björk
Längd: 161,5 cm
Spelar du något instrument? Ja, piano och lite tvärflöjt (kan väl ta typ två ackord på en gura, samt lite bas om jag får tänka lite först).
Vem är snyggast? Erik Segerstedt

Vem vet mest om dig? Förutom jag själv, så är det nog Sofia.
Vad vill du ha just nu? Ett friskt ben så att jag kan träna igen.
Vilka sjukdomar har du? Magont och sträckning i baklåret.
Fobier: Massor: Ormar, trånga utrymmen, höga höjder (eller höga vet jag inte, får ju t o m svindel om jag står på en pall), mörker, höga farter, nålarm tandläkaren ... you name it!

Känner du en snygg kille? Ja, några stycken är det väl iallafall.
Har du körkort? Nope.
Åsikt om jultomten: Ovanligt generös man måste jag säga.
Vill du gifta dig? Oh ja, klänningen ska vara axelbandslös med en stor kjol, jag ska ha jättelångt släp på både den och slöjan, och jag ska ha minst sex brudtärnor och det ska vara utomhus i någon vacker trädgård!
Tycker du att du är attraktiv? Inte just nu, men om jag anstränger mig så kan jag vara det.
Din hårfärg och frisyr: Just nu är det inte mycket med frisyren, men håret är iallafall brunt.
Skolväska just nu: Går inte längre i skolan ...

Har du glasögon? Räknas solglasögon?
Hur ser din plånbok ut? Liten och svart med ett silverspänne. Ganska enkel.
Favorit-TV-program: "Grey's Anatomy", "Så ska det låta" och "O.C.".
När ska du festa nästa gång? På lördag; Kristin ska ha coctailfest på Pianobaren.
Vad köpte du senast? En par svarta tygskor.
Hur mycket pengar har du? Inte så mycket som jag skulle vilja.
Hur svarar du i telefonen hemma? Lisa.
Senast kramat? Oj, det var längesedan, har ju i stort sett levt isolerad nu ... säkert mamma.
Vem sov du hos senast? Om du menar borta, så var det hos Frida för två veckor sedan.
Stjärntecken: Stenbock
Ögonfärg: Blågrågröna

Kroppsform: Timglasformad, fyllig och kort.
Kall favoritdricka: Pepsi Max.
Varm favoritdricka: Varm choklad.
Alkoholhaltig dricka: Vodka Lime.
Säger ofta: "Roligare/bättre/tristare saker har ju hänt ...".
Saknar du någon: Sofia så mycket att jag kan dö.
Du fikade senast: Med mamma i fredags.
Senast sedda film: Det var längesedan jag såg på film ... tror det var "House of Wax".
Hur känner du dig nu: Stressad, ledsen och förväntansfull på samma gång.
Kan du laga mat? Jag kan steka falukorv och koka makaroner, mer behövs inte.
Vad pluggar du? Text och stämmor inför showjobbet.
Vad tycker du om fötter: Inget speciellt rent generellt, men mina är rätt äckliga.
Är du smart: Beror på vad man menar med smart, men jag är inte korkad, vilket jag tror folk får intrycket av.
Snarkar du: Ibland.
Är du aktiv i skolan? Går inte i skolan.
Har du homofobi? Inte direkt, haha.
När och varför grät du senast? Idag när jag märkte hur otroligt ont jag har i benet och att jag inte kommer kunna träna på hela veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0