Lista för att lätta upp stämningen

10 favoriter:
Färg: 
Rött
Mat: Potatisgratäng med något gott kött till.
Band: Just nu; Christina Aguilera.
Film: "Brokeback Mountain" och "RENT".
Bok: "Asyl" och "Godnatt Mr Tom".
Sport: FOTBOLL!!!!!!!
Årstid: Våren.
Veckodag: Lördag.
Glassmak: Daim och polka.
Tid på dygnet: Sen kväll.

9 för tillfället:
Humör:
Inte jättebra, då min famor just dött.
Smak: Vanilj.
Dag: Onsdag.
Kläder: Baggyjeans och min BA-hoodtröja.
Bakgrund: Mamma och pappa.
Nagellack: Inget.
Tid: 12.03
Omgivning: Mamma och pappa.
Irritationsobjekt: Tiden som verkar stå alldeles still.

8 första:
Bästa vän:
Kristin E.
Screen name: Tummeliza.
Husdjur: Dammråttor är det enda husdjur jag haft.
Piercing: Har aldrig piercat mig.
Förälskelse: Johna.
Musik: Carola.
Bil: Har aldrig haft en egen bil.
Kyss: Martin.

7 senaste:
Alkohol:
En Xider innan jag gick hem från Harry's i lördags.
Mat: Ett päron.
Dryck: Vatten.
Biltur: Till farmor på sjukhuset.
Kyss: För typ två månader sedan.
Spelad låt: Hmm .... minns inte ...
TV-program: "Vänner".

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nja, det vill jag inte påstå.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Arresterad vet jag inte, men fast för snatteri iallafall.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Ja.
Kysst någon du inte känner: Alltför många gånger.

5 nej tack:
Kläder:
Så kort kjol att trosorna syns.
Mat: Blodpudding.
Musik: Omusikalisk musik.
Dryck: Kaffe.
Personlighetsdrag: Högdragen.

4 saker:
Du gjorde igårkväll:
Tränade.
Du kan höra just nu: Mamma som bläddrar lite i en tidning.
Du inte kan leva utan: Min familj.
Du gör när du har tråkigt: Sätter mig vid pianot och sjunger.

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Camilla, Maria och Sofia.
Du tycker om: Oj, det är för många för att räkna upp.
Du inte gillar: Några stycken, men det behöver jag inte ta upp här.

2 val:
Kaffe eller te:
Te.
Vår eller höst: Vår.

1 önskan:
Att jag snart hittar någon som kan vara "the one".





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0