Lisa i fixartagen!

Ojojoj, jag är verkligen på G nuförtiden!
Övar som sjutton på mina shower (krångligare än man tror), och håller på att rensa för fullt bland mina saker.
Vill ha det iordning innan jag drar, så jag slipper allt det när jag kommer hem.
Igår rensade jag bland alla mina noter, det tog tre timmar (fick göra det samtidigt som Melodifestivalen var igång).
Idag har jag satt in alla viktiga papper i pärmar och satt in foton i fotoalbumen, så inte allt det ligger och skräpar.
Ska snart repa lite show. De är faktiskt himla roligt, men de här två sista vi fick nyss är lite krångligt utlagda.
Det står att tjej Grön (vi är indelade i färger) ska sjunga lead på en viss sång, men sedan på CD:n är det en stämma inspelad.
Och några låtar senare står det att tjej Gul ska sjunga lead, och då är det istället solo på min skiva.
Lite förvirrande ... men det är ju bara att lära sig båda delarna, inget mer med det!

Nepp, dags att ta tag i saker och ting tror jag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0