Ingen bra dag ... eller vecka snarare ...

Det är verkligen inte Lisas vecka den här veckan alltså.
Vill ju bara att tiden ska gå fortare så jag kommer iväg härifrån, och som vi alla vet så går tiden aldrig så långsamt som när man vill att den ska gå fort, am I right?
Vantrivs på jobben, men det gör jag iochförsig ganska ofta.
DESSUTOM känns det som om jag har ont överallt.
Sträckte ju mig i baklåret i söndags, så vågar inte träna förrän tidigast lördag! Och träningen började verkligen gå bra för mig, fann ett sätt att slapnna av i det .... typ ...
Vill gå ut och gå, men det är verkligen apkallt, och vill helst inte dö av köldslag (kanske gör det snart ändå).
Ovanpå detta har jag en nackspärr som heter duga, och den leder även till en präktig hvudvärk som jag önskar ville fara och flyga sin väg för att altid återkomma!
Längtar till fredag, då ska jag hyra massa snyftiga chick-flicks och proppa i mig godis .... är så godissugen så att jag håller på att dö, men SKA INTE ÄTA GODIS PÅ VECKORNA!
Lördag blir också trevlig med coctailparty på Stadt. Tjejerna kommer hit innan för lite förmingel och dessutom kommer Jossan att sova här på natten (är ensam hemma, och är det något jag avskyt så är det att sova ensam i vårt hus).
De enda ljusglimtarna i vardagane denna veckan har varit telefonsamteln med mina vänner Sofia, Maria, Jossan, Karin och Camilla! Ja, ni gör mig verkligen på lite bättre humör, minsann!
Men huvudet värker, nacken gör ont, och det spänner konstigt i sträckningen, jag ser ut som ett troll med fett hår och jag går som en flodhäst med nageltrång ...
Mår inget bra ... jobbar dessutom både på Posten och på Heléns imorgon ...

Verkligen inte min vecka alltså ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0