Farväl

Imorse klockan 05.20 somnade hon rofyllt och stilla in i döden.
Min älskade farmor finns nu inte längre kroppsligen hos oss, men självsligt kommer hon alltid vara hos mig.
Hon skänkte så mycket glädje åt oss alla, och att hon dog på All Hjärtans Dag passade henne utmärkt, med tanke på att hon hade det största hjärtat jag någonsin träffat på.
Det är svårt och jobbigt just nu, men jag vet att hon mår bättre där hon är nu.

Ingenting blir någonsin detsamma igen, men man måste gå vidare.
Även fast det är svårt.

Adjö min älskade farmor.
Du finns i mitt hjärta, nu och för alltid.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vännen min! Jag vet precis hur du har det och jag vet xå att inga ord hjälper, men jag tänker på dig ska du veta!
Massor med Kramar Jenny

2007-02-14 @ 19:13:12
URL: http://jennybergqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0