Dagen som gått ...

DAGENS MUSIK: Salt - "Vi ska ses igen".
DAGENS DUSCH: Orkade inte det imorse, tar det ikväll ... om jag orkar:).
DAGENS FRISYR: Två flätor, och ett vitt, tunt diadem.
DAGENS SMINK: Mascara, eyeliner, kajal, rouge och mycket ljust rosa läppglans.
DAGENS HÄNDELSE: Upptäckte att jag fått fel stämma inspelad i ett av medleyna jag håller på och övar in.
DAGENS PLANER: Ska kolla på "Vänner" och sedan ringa Camilla och Jossan.
DAGENS VILL HA: Eriks skiva som släpps IMORGON:)!!!!!
DAGENS SAKNAD: Farmor ...
DAGENS DROG: Eeeehhh ..... vatten?
DAGENS TRÅKIGASTE: Att det är hela två dagar kvar till fredag!
DAGENS FINASTE: Mamma och pappa som skjutsar mig till och från jobbet idag.
DAGENS MÅSTE: Ringa Camilla.
DAGENS DRICKA: Loka Citron.
DAGENS KÖP: Ett kuvert att skicka ner min nyckel till Emelia i.
DAGENS MAT: Lax med sallad och keso.
DAGENS SJUKA: Har lite huvudvärk.
DAGENS KÄRLEK: Hmm .... semlan?
DAGENS MÅENDE: Uttråkad och ångestfylld.
DAGENS AVSLUTANDE: Tror jag faktiskt kan alla showerna nästan utantill nu:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0