Bakisdag

Oh ja, det gick ganska vilt till igår, men det var jätteroligt!!!!
Först var jag och Jossan på Överby, jag köpte två par skor, två klänningar (skulle kunna bo på GinaTricot, tror jag), en topp, en kjol, ett guldhalsband och en CD-freestyle (ja, Lisa har blivit shoppinggalen)!
Sedan när vi kom hem så var det dags göra sig iordning för kvällens festligheter.
Mia kom vid fyra, Susanne, Vonka och Carol vid fem.
Alla var skitsnygga, kände mig riktigt vampig i min svarta halterneckklänning, svarta skor, guldskärp och guldväska.
Åkte in vid sjutiden och fick lite fördrink.
Kvällen förlöpte och blev mycket trevlig, pratade med massa nytt folk (varav en jättegullig och trevlig kille)jag gick upp och sjöng "Nothins Else Matters" och "Michelangelo" med bandet (lät väl sådär, Lisa ska helst inte sjunga med alkohol i kroppen).
Åkte taxi hem ensam vid halv-tretiden, åt lite hemma och somnade sen.
Kunde som vanligt inte sova länge, utan var uppe och hoppade vid tio.
Jossan kom hem vid tolv, vi köpte pizza och såg på "Closer".
 
Trevlig helg faktiskt.

Nu drar jag om EN VECKA!!!! Jihouuuuu!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0