Lista igen!

Bara för att jag tycker att det är så fruktansvärt roligt ... och för att jag just nu är dödligt uttråkad.


Är: Ganska öppen och vidsynt av mig.
Ger intryck av att vara: Lite småkorkad (vilket faktiskt inte är sant).
Mår: Bra, iallafall inte bakis längre, haha.
Ska: Fylla 23 år på onsdag.
Har: Precis sett reprisen av gårdagens "West End Star". Fy FAN vad mina gamla skolkamrater Linda och Jenny var bra - Heja systrarna Holmgren!
Bör: Tänka mer på min sång - och talteknik.
Kan: Räkna till sex på turkiska.
Blir glad av: När folk ger mig komplimanger, vare sej det gäller utseende, talang eller personlighet.
Vill ha: Huvudrollen i musikalen "Wicked".
Skulle vilja: Åka och hälsa på Mia i Kanada, alla 2entertainteam på Kanarieöarna och i Thailand och Fia i Nice.
Tycker om att: Träffa nya människor.
Drömmer om: Lycka.
Längtar till: Den 3 mars, då jag äntligen får ge mig ut på äventyr igen.
Fasar inför: Tandläkarbesöket den 11 januari. Jag HATAR verkligen att gå till tandläkaren.
Har ett brinnande intresse för: Politik, religion, film, sång, musikal, teater och dans.
Bryr mig om: Mina nära och kära.
Trivs med: Mitt yrkesval.
Känner obehag inför: Att behöva gå bakom ryggen på en människa för att rädda mig själv ...
Planerar att: Börja ta dansklasser igen och jobba tillbaka rösttekniken.
Bor i: Ja, du just nu i en villa i Lidköping, för en månad sen i min lägenhet i Göteborg, och för tre månader sedan i ett litet rum på Gran Canaria. Varierar kan man säga!
Skulle vilja bo i: Kollektiv med alla mina vänner mitt i Göteborg.
Klär mig gärna i: Klänning och högklackat!
Äter gärna: Mexikanskt och italienskt.
Dricker gärna: Vatten, vin och goda drinkar.
Tränar: 4-5 ggr/vecka.
Tittar ofta på: Sångtävlingsprogram, dramaserier och filmer.
Lyssnar ofta på: Shit, massa blandat ... musikal, Mariah Carey, Stevie Wonder, Michael Jackson m.fl.
Läser: Svensk och brittisk chicklitt, samt Michelle Magorian och Liza Marklund.
Prenumenerar på: Niente.
Idag: Har jag städat, klätt granen, varit på Internet och tittat på TV.
Imorgon: Äter jag mat, ser på Kalle Anka, öppnar presenter och sjunger i kyrkan.
Igår: Jobbade jag, sov och sedan var på middag (sexparty hos Kristin och sen på Harry's).
Nu: Ska jag kolla på TV, och äta godis.
Vill se: High School Musical 2 och Footloose (igen).
Vill göra: Resa och jobba i musikal.
Glad över: Att jag börjar få bättre självkänsla och självförtroende.
Arg på: En vän jag tycker betett sig lite smådåligt.
Stolt över: Mig själv (samt Jenny och Linda - FAN va bra dom är).
Rädd för: Att dö ensam.
Nyfiken på: Vilka som kommer jobba för 2E i sommar.
Lycka: Något få människor är.
Sorg: Smärta.
Älskar: Livet, scenen, min familj och mina vänner.
Hatar: Orättvisor och min inre djävul (ni vet, en sådan som alla har).
Äter: Det mesta.
Sover: Så mycket jag kan.
Dansar: Gärna väldigt ofta och mycket.
Lever: Fullt ut varje dag.



Kommentarer
Postat av: carin eggert

halloj Lisa:)

carin heter jag & hamnade på din blogg när jag sökte på 2entertain & Alanya ..
har precis fått reda på att jag ska vara trubadur för fritidsresor/2entertain i sommar & eftersom detta är mitt första år så är jag vääldigt nyfiken på det hela.
Av bloggen kan jag läsa att du har varit med tidigare & ska vara med i år med .. hade varit skoj att veta vad du tycker om det hela & har bra tips? =)
ha det så bra!
kramar Carin Eggert - 20 år, Staffanstorp = utanför Lund

2008-02-16 @ 18:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0