Julen över ... phu!

Japp, så var vi tillbaka i vardagen igen då. Måste gått upp säkert 10 kg (känns det som iallafall).
Men nu är det ju snart nyår, så då ska man ju lova att bli nyttig, träna och sådär ... får väl försöka med det i år igen, hihi.
Kanske ska hålla allt denna gången?

Fyllde som sagt 23 igår då. Känns som en onödig ålder. Vid 22 kände jag mig fortfarande ganska ung, men 23 känns genast så mycket ... äldre ...
Fick iallafall en hel del väldigt bra presenter.
Rengöringsmjölk med tillhörande ansiktsvatten och ansiktslotion.
Två pocketböcker (mamma har tänkt till i förtid, eftersom hon fick skicka ner ca 8 böcker till mig i somras).
En sångbok.
CD-case.
800 kronor.
Schampo och balsam.
Samt 200 kronor på Åhléns )möjligen fler pocketböcker kanske?).

Det var en väldigt trevlig dag måste jag säga.

Fick också idag veta att jag kommer få jobba ganska mycket mer innan jag drar. Välbehövligt då det ä'r en hel del jag behöver köpa innan jag drar. Laptop, ny CD-freestyle bl.a.
Blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0