Julafton över ...

... men imorgon får jag öppna nya paket, eftersom jag fyller 23. Ska man skratta eller gråta?

Men paketen igår var mycket bra, och kommer komma väl till pass under min utomslandsperiod. Fick två böcker, en riktigt, härlig chicklitt av Lauren Weisberger (författaren till "Djävulen bär Prada) och en som handlade om en kvinna som var ambulansvårdare under andra världskriget. Älskar att läsa om den perioden, ska spara båda böckerna tills jag kommer till min destination i sommar. Fick en ny kalender (har varit handikappad utan den), en ny plånbok eftersom den gamla var sönder. Två skivor, Peter Jöbacks julskiva och Whitney Houstons samlingsalbum, en Alladdinask (mormor och morfar är underbara, men inte jättefantasifulla), presentkort på GinaTricot samt naturligtvis lite pengar, mycket välkommet. Sist, men inte minst, fick jag Mia Thörnbloms senaste, "En härlig bok" som den heter. Mycket bra för att peppa sig själv.

Snart får jag och bror besök av två gamla vänner. De har fått barn. Jag har inte ens pojkvän. Är det något fel på mig?

Ikväll blir det lite tjejmys hemma hos Lollo iallafall. Vi kommer ses och dricka lite vin, sen får vi se om vi orkar gå ut, vi är alla lite sådär tveksamma. Men man kan ju iallafall värma upp, det har ju aldrig skadat?

Nu är det dags att klä på sig ... eller det kanske det var dags för för typ tre timmar sen? Jaja ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0