Dax att börja blogga igen!!!!

Och jag tycker vi startar om det hela med en härlig liten lista!


Nämn något som gjorde dig glad igår: Dokumentären om Peter Johansson på TV.
Vad gjorde du klockan 08 imorse? Jobbade.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Satt och pratade med mor och far.
Det sista du sa högt? "Hejdå", när jag pratat färdigt med Pål i telefonen.
Det senaste någon sa till dig? Pål sa massa saker, men minns inte riktigt vad det sista var ... hejdå antar jag.
Vad har du druckit idag? Vatten, juice, varm choklad och sockerdricka.
Vad var det senaste du åt? Toblerone och vaniljglass.
Vad var det senaste du köpte? Betalade en taxifärd hem i lördags natt ... det var nog det senaste.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? Det är ganska mörkt ute, så vet inte riktigt faktiskt.
Godaste glassmaken? Hallonsorbet.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men absolut på attraktion vid första ögonkastet.
Sover du tungt? Tror inte det för jag är otroligt lättväckt.
Drömmer du mardrömmar? Ja, eller för andra verkar de inte som mardrömmar, men jag upplever mycket obehag när jag drömmer dem.
Trivs du med ditt jobb? Inte just nu ... vill sjunga och dansa ju.
Favoritklädsel? Klänning och högklackat:)!
Favoritlåt just nu? "Right here, Right now" - Agnes Carlsson
Vad ser du om du tittar till höger? En dörr och en vägg samt en anslagstavla.
Vad gör dig glad just nu? Att det är jul snart och att jag i mars ska åka utomlands igen.
Vad ska du göra härnäst? Äta middag med familjen.
Höger eller vänsterhänt? Oftast högerhänt, men håller t.ex. kniven i vänster hand.
Humör just nu? Otroligt grinig för att jag måste jobba imorgon.
Favoritgodis? Hmm .... älskar ju allt godis ... men sura colanappar är väldigt smarrigt.
Kläder just nu? Baggyjeans och en grå colletröja som det står OEMOTSTÅNDLIGA på (min gamla studenttröja).
Sommarplaner? Kommer jobba utomlands ... vart är inte klart ännu.
Hur många kuddar sover du med? 2 högst.
Spelar du något instrument? Piano och ytterst lite tvärflöjt.
Morgon eller nattmänniska? Både och faktiskt.
Vad är viktigast för dig? Min familj, mina vänner och min sångröst (ytligt kanske, men den är mitt redskap).
Är du kittlig? Nåt så in i h-vete!!!
Snarkar du? Ytterst sällan.
Stjärntecken? Stenbock.
Äckligaste insekten? Myggor.
Stökigt eller välstädat? Välstädat, och har blivit mycket bättre på att ha det så!
Vad längtar du mest efter just nu? Anders, farmor och att få åka utomlands och jobba igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0