Hur kunde det bli sahar?!

Slappna aldrig av, bli aldrig lycklig för da kommer verkligheten tillbaka och biter dig i nasan. Vi skulle ha en fantastisk helg tillsammans, han hade lovat ... vi skulle mysa, ga ut tillsammans och bara vara med varandra. Sa bara dyker hon upp .... igen som hon gjort förr. Sager inget till honom utan bara kommer hit och river upp hela min tillvaro. Ex flickvannen. Jag hatar henne. Av hela mitt hjarta. Jag vill bara ha bort henne harifran och ha honom för mig sjalv. Men jag vet inte ... hon skulle aka ikvall .... min största radsla ar bara att han ska aka med henne hem till Antalya .... ut ur mitt liv och sen far jag aldrig se honom igen. Vad har jag gjort för att förtjana det har??? Jag ville bara ha en bra sista vecka ... nu har allt i ett ögonblick vants upp och ner och jag vill bara lagga mig ner, dra tacket över huvudet, somna, vakna upp i Sverige och inte minnas nanting av vad som hant mig. Men allra mest vill jag bara ha bort det inom mig som gör sa ont. Sa fruktansvart ont ...

"Jag vill bara skratta,
men det finns ingen gladje.
Jag vill bara grata,
men det finns inga tarar.
Jag vill bara leva,
men det finns ingen orsak."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0