Ego Girl

Jag har under sommaren har roat mig med Carolina Gynnings sjalvbiografi "Ego Girl". Och det var roande, det vill jag lova! Vilken otroligt harlig manniska! Och intelligent pa ett valdigt originellt satt! Jag tyckte inte alls sarskilt mycket om henne innan, hon var val mest för mig som alla andra blonda dokusapabrudar med silikontuttar, förutom att hon ar den enda jag tycker ar otroligt söt. Men efter att ha last denna boken ar hon en av mina största idoler! Sa otroligt arlig och öppen, försöker inte försköna sig sjalv eller det hon gjort pa nagot satt. Pratar om sex och knarkfester utan omsvep och om hur hon lyckades ta sig ur sitt kokanmissbruk och sitt matmissbruk. Man far ocksa bekraftat om hur rutten och dalig modellobranschen ar och jag hoppas att alla unga tjejer som vill bli modeller laser den har boken och tanker tva extra ganger innan de ger sig in i det!

Jag kan inte annat an avguda den har tjejen som tar för sig av livet och inte bryr sig om vad manniskor sager. Dock borde hon kanske lara sig att traffa ratt man, men sag nagon kvinna som inte behöver det:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0