YES, YES och åter YES!

Äntligen kom jag iväg och tränade! Jag borde verkligen göra det jämt, man mår ju verkligen så himla bra efteråt! Så jag känner mig just nu väldigt pigg och glad. DESSUTOM får jag jobba imorgon också, och hela nästa vecka. Mina ögon förvandlas snart till dollartecken. Men jag lär ju behöva pengarna, för min kära vän Fredrik Reindfeldt har verkligen svikit mig totalt. Här har man lojalt varit MUF:are i fyra års tid, och vad gör han för att tacka mig? Jo, han vill slopa studerandevillkoret för att få vara med i a-kassan! Jaha, liksom ... så vad ska vi som precis avslutat sina studier och kanske inte lyckas få något jobb göra då? Naturligtvis ska jag söka jobb utom min bransch så mcyket jag kan, eftersom musikalartistyrket är ganska tufft att få jobb inom, men det finns ju inga som helst garantier för att det ska lyckas! Så nu får du allt ta och förklara dig, kära Freddan, annars har du inte min röst i nästa val!

Jaha, så morgondagen kommer bli en sådan där mysig evghetsdags, då jag först ska joba på Posten i åtta timmar, sen ska jag verkligen försöka orka klämma in ett träningspass, och sista men inte minst ska jag jobba på Heléns tre och en halv timme på kvällen! Phu och leda vad jobbigt ... men nödvändigt.
Ska åka och hälsa på brorsa i helgen med mamma och pappa, DET ska bli mycket trevligt. Men nästa helg .... (trumvirvel) ... PAMPARAPAM; LILLEVILDE OCH MERESPRIT KOMMER HIT! Ja, alltså mina, Josies och Bananas vänner från Marmaris kommer hit, Ingvild och Merete. Mina föräldrar åker till Stockholm på torsdagen, så vi ska bo  här allesammans som ett enda stort, härligt kollektiv!!! Lär bli askalas! De anländer sent på fredagkväll, så då ska vi ha chipsen framme, bålen blandad och rätt musik i högtalarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0