Två listor till!

Tack Jenny-älskling, som skriver sina listor på sin blogg, som jag sedan kan ta efter:)!

Okej, första listan:

Man väljer en artist/ett band, och sedan svarar man på frågorna med artistens/bandets sångtitlar!

1. The band: Mariah Carey
2. Are you male or female?: And you don't remember?
3. Describe yourself: Dreamlover
4. How do some people feel about you?: Clown
5. How do you feel about yourself?: Emotions
6. Describe your ex girlfriend/boyfriend: Irresistible
7. Describe where you want to be: Underneath the Stars
8. Describe what you want to be: Hero
9. Describe what you want: One Sweet Day
10. Describe how you live: Make it Happen
11. Describe how you love: Till the End of Time
12. Share a few words of wisdom: Love takes Time




Okej, andra listan då!

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
Britta
Laila
Greta

Tre platser jag vill resa till:
New York
Birmingham
Rio de Janeiro

Tre tillfällen då jag gråter:
När jag tvingas säga farväl till människor jag tycker om
I sista avsnittet på sista säsongen av "Sex & the City", när Harry kommer hem till Charlotte och berättar att de ska få ett adoptionsbarn från Kina
När jag ser mitt 20-minutersprojekt på DVD, och inser att jag fixade det

Tre filmer jag aldrig får nog utav:
"Sagan om Ringen" - trilogin
"Tio orsaker att hata dig"
"Brokeback Mountain"

Tre platser där jag intar ett lugn:
På spårvagnarna i Göteborg
Ensam hemma i min lägenhet
Högst uppe på berget vid mitt hus

Tre saker jag gärna gör när jag är ensam:
Sitter på msn
Läser
Har låtsas-show inför en låtsas-publik

Tre program jag skrattar åt:
Parlamentet
Vänner
Sex & the City

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
Musikalartist
Reseledare
Journalist

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
Kyssas (oh, ja det är jag allt)
Stöka till i min lägenhet
Lära mig texter utantill

Tre saker jag skulle kunna lära mig:
Latinamerikansk dans
Köra bil
Spara pengar

Tre förebilder:
Pappa
Fredrik Reinfeldt
Idina Mentzel

Tre band:
Toto
Chicago
Jackson-5

Tre drycker:
Hallon-Smoothien på Cosmo i Göteborg
Minimjölk
Efes


Så, det var allt för idag! Nu måste jag sussa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0