Tillbaka med min sambo inatt!

Ja, alltså, jag och Josefi hade mini-Marmaris-reunion hemma hos henne inatt. Vi hade fått vår engångskamera från min sista vecka framkallad, så vi satt och titade på korten och pratade strunt hela natten! Kollade på "Ocean's twelve" också ... den är helt okej, men lite seg. Var rätt trött också, eftersom jag sov ungefär två timmar natten mellan torsdag och fredag. Men trots det kom vi inte i säng förrän tre inatt, satt och kollade på slutet av "Poltergeist" och sedan lite på "Top Model". Vaknade imorse, alldeles för tidigt, eftersom Josefins föräldrar är morgonpigga och bra på att fixa goda lördagsfrukostar. Men efter frukosten var det jag och Josefin som somnade som två stenar i varsin soffa:).

Jaja, dagen har varit mycket lugn, nu är jag hemma, vi har middag här för några av mina föräldrars kompisar. Kanske åker jag med Josefin lite sen, hittar på något lätt.

Mår inte så bra ... allt har på bara en vecka vänts upp och ner. Suck ... vart tog han vägen någonstans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0