Suck ... vilket liv ...

Men allvarligt talat alltså! Det är verkligen hemskt vad man blir hämmad av att inte ha några pengar!!! Finns ingenting att göra. Javisst kan jag stanna hemma och gro fast vid TV:n, men ärligt, hur kul blir det i längden?? Inte så jävla kul alls faktiskt. Och idag på jobbet trodde jag att det satt klister under visarna på klockan. Suck, vad tråkigt det var idag. Ibland kan jag tycka det är roligt att sitta bakom en disk, svara i telefon med min trevligaste röst "- Heléns Dansskola, det är Lisa" och sedan ta ett varv med moppen eller varför inte putsa lite på fönstren? Men idag skule jag hellre haft ett jobb som innebar att jag tvingades torka Saddam Hussein i arslet (ja, jag tog det citatet från Bridget Jones, jag erkänner)! Men vad annat kan man göra ...?
Men i helgen verkar det iallafall bli lite socialt. Ska ha lite middag och förfest här med tjejerna, sedan blir det nog ett litet kik på Stadt om det vill sig väl. Det kan ju .... nästan bli roligt iallafall. Samma folk, samma höga priser och samma musik som alltid, men vafan ... nu har jag ju inte känt på det på ett tag, så lite skoj får vi väl se till att ha!

Ganska trött faktiskt ... är godissugen också, har inte ätit godis på fyra dagar! Och för er som inte vet det kan jag meddela att det är extremt mycket för att vara Lisa, som allt som oftast trycker i sig sötsaker istället för mat. Men ska ju försöka ändra på det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0