Sov lääääännnngggeeee idag!

Lilla Josie ringde tjugo i ett idag ... och väckte mig! My God, tänkte jag när jag såg vad klockan var, jag måste verkligen börja gå och lägga mig tidigare så jag kan komma upp tidigare också. Annars kommer jag väl förr eller senare bli som Murat, går och lägger mig vid halv åtta på morgonen och går upp klockan sju på kvällen. Det är varken hälsosamt eller särskilt uppiggande! Nej, får ta och börja ändra på det där, så jag blir lite mer alert, det kan ju också hjälpa mig att komma igång ordentligt med träningen. Dör av längtan att få tillbaka den någorlunda vältränade kropp jag hade innan sommaren!
Så, har inte hänt så mycket idag, pratat med Josie, kollat på "Freaky Friday" och "Coyote Ugly" (Adam Garcia är ju inte alls världens sexigaste man, INTE ALLS)! Åkte sedan och jobbade, det var helt okej idag. Fick lite extra tider nästa vecka, vilket alltid är välkommet! Tänkte lägga undan 3 000 kronor av lönen jag får nu till min Turkiet-resa, om det blir någon. Orkar inte ta varför den kanske inte blir av, jag hänvisar till bloggen jag skrev igår ... Men i vilket fall som helst, åker jag inte till Turkiet, så åker jag ju förmodligen till England. Och DET, mina damer och herrar, blir MINST lika roligt:)!

Jaha, så helgen blir nog relativt lugn iallafall. Ska nog ha en lugn kväll hos Josie imorgon, titta på Turkiet-bilder, drömma oss bort, kolla på film och försöka få tag i Murat, har en del att säga till honom. På lördag ska jag vara hemma för det coverbandet jag och min far ska starta upp ska ha en liten festmiddag hemma hos oss, bestämma reptillfällen och låtar! Ska bli himla kul, tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0